İnfo Kiosk Uygulamaları günümüzde birçok alanda kullanılmaktadır. Belediyeler, AVM'ler, Oteller, Havaalanları, Yolcu Terminalleri, Süpermarketler, Bankacılık Kurumları, Üniversiteler, Restoranlar, Kamu ve Özel Şirketler, Eğlence Merkezleri, Eczaneler vb. yerlerde kiosk kullanımı her geçen gün daha yaygın hale gelmektedir. Kiosk, sürekli olarak düşük maliyetle bilgi sağlamak, reklam ve pazarlama gibi hizmetleri sunmak için ihtiyaç duyduğunuz her yerde mükemmel bir çözümdür.

Bilgi Kioskları (Info Kiosk) insanların ürün ve hizmetlere erişmesini sağlamak için halka açık yerlere yerleştirilmiş bilgisayara benzeyen cihazlardır. Bu kioskların en önemli kullanımlarından biri, istenilen lokasyonda sunulan hizmetler veya ürünler hakkında bilgi ve rehberlik sağlamaktır.
 

 


İnfo kiosk, halka açık yerlerde gerekli bilgileri ileten bir sistemdir. Kullanıcıların ihtiyaç duydukları bilgileri bulmak, işlemlerini tamamlamak, gerekli verileri girmek ve daha fazlası için bir web sitesinde veya özel uygulamada gezinebilecekleri kilitli dokunmatik ekranlı bir bilgisayardır. Bu sistem yalnızca daha etkin müşteri hizmeti sağlamakla kalmaz, aynı zamanda daha iyi kurumsal performans için günlük müşteri hizmetleri işlerini de analiz eder. Bilgi kiosk sistemi çok esnektir ve çok sayıda müşterinin olduğu ve bir satış elemanı gibi davrandığı alanlarda uygundur. Bu sistem, müşterilerin aradığı veya onlar için yararlı olan bilgileri sağlar. Ziyaretçilerin rahatlığı için, ilgi alanları, popüler yerler, yerel cazibe merkezleri ve daha fazlası hakkında bilgileri sunar.

İnfo Kiosklarını Kullanmanın Avantajları

Bilgi kiosklarının birçok kullanım alanı olduğu gibi birçok faydası da bulunmaktadır. Kioskların onları farklı kullanımlar için tasarlama ve uyarlama konusundaki büyük esnekliği, bu aracı günümüz işletmeleri için faydalı bir ekonomik potansiyele dönüştürmüştür. Info kioskların önemli avantajları şunlardır:

Çalışanların verimliliğini artırmak: Aynı soruları günde birkaç kez cevaplamak, gerekli olmasına rağmen en sabırlı insan için bile yorucudur. Bu sayede zamanlarının çoğunu müşterilere cevap vermeye harcayan çalışanlar, zamanlarını başka üretken şeyler yapmak için kullanabilirler. Öte yandan, bilgi kiosklarının kullanılması ve çalışanların tekrar eden ve sıkıcı işlerin sayısının azaltılması iş tatminini ve iş verimliliğini artıracaktır.

Maliyetlerde azalma: Etkileşimli bir bilgi kiosku kullanmanın ana avantajlarından biri maliyetlerin düşürülmesidir. Müşteri hizmetleri departmanı için çok sayıda çalışanı işe almanıza gerek yoktur ve çalışanlarınız daha sınırlı görevlere sahip olacağından onlara daha fazla odaklanabilirler. Ücretleri azaltmak, maliyetleri düşürmek anlamına gelir. Öte yandan bilgi kioskunun dinlenmeye ihtiyacı yoktur, 24 saat sizin için çalışabilir.

Hızlı Müşteri Hizmetleri: Müşteri hizmetleri, bir işletmenin başarılı bir şekilde işletilmesi için gereklidir. Müşterinin ihtiyaç duyduğu bilginin, bir mağazanın doğru yönüne rehberlik etmesi veya bir şirketin hizmetlerinin nasıl kullanılacağına ilişkin rehberlik olması fark etmez, bir bilgi kiosku, bilgiye anında erişim sağlar. Müşteri hizmetleri çalışanları da nadiren sorulan soruları yanıtlayabilir. Bu şekilde müşteri daha memnun olacaktır ve memnun müşteri sizden satın alan müşteridir.

Aktif Etkileşim: Etkileşimli bilgi kiosku, potansiyel müşterilerinize bir alışveriş deneyimi sunarak ve onlara çekici bir ortam sağlayarak dikkatlerini hizmetinize veya ürününüze çekebilir. Bir müşteri ürününüzü veya hizmetinizi tanımak için ne kadar çok zaman harcarsa, satın almaya o kadar istekli olur. Ayrıca, eksiksiz bilgi sağlamak müşteri güvenini kazanacaktır. Böylece dijital kiosklar, genel giderleri azaltırken gelirinizi artırabilir.

Müşteri davranış analizi: Bir müşteri veya ziyaretçi bilgi kioskunu kullandığında, kiosk belirli bilgileri saklayabilir. Bazı bilgiler yazar kasadan alınabilse veya müşteri hizmetleri departmanından istenebilse de bilgi kioskunun verdiği bilgiler doğru ve eksiksizdir. Bu tür bilgiler işinizin zayıf ve güçlü noktalarını bilmenize ve gelirinizi artıracak adımlar atmanıza yardımcı olacağı için çok değerlidir. Birçok şirket, anketler ve anketler veya diğer yöntemlerle müşteri davranışı verilerini toplamak için önemli miktarda para harcarken, bilgi kiosku bu bilgileri müşterileri durdurmadan ve onlara soru sormadan sağlar.

İdeal bir reklam fırsatı: Bilki kiosklarının farklı alanlarda kullanımının yaygınlaşması, birçok insan tarafından ilgi görmesini sağlamıştır. Bu durum, bilgi kioskunu ideal bir reklam fırsatı haline getirmektedir.  Kiosk sahibi işletme, kiosk'un reklamlarını sergilemeye hazır olma fırsatını kullanabilir, hatta bu cihazları reklam yayınlamak için diğer işletmelere kiralayabilir.

İnfo Kiosk Ürünlerimiz İle Tanışmaya Hazır mısınız?

EMSE kalitesi ve güvencesi ile müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen info kiosk sistemlerini tamamen yerli ve milli kaynaklarla üretmekteyiz. Dikey, yatay ve Kompact şekilde tasarlanan modellerimiz farklı sektörler için uygun çözümlerdir. Sektörün lider markası olan EMSE, bilgi kioskları ile daha iyi bir kullanıcı deneyimi yaşatırken işletmelerin daha hızlı büyümelerini de desteklemektedir.

Ürünlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için bize ulaşmanız yeterlidir.